Friday, November 26, 2010

Maldives ♥ 馬爾代夫 ~ 完美的度假勝地

(^0^) 哇 .. 爱死咯 .. 爱死咯 .. !!
在网上看到了朋友PO馬爾代夫的影片 ..
真的好想到那儿去游玩哦 !! (*^_^;)

老天啊 ~ 那么漂亮的岛屿, 我什么时候有机会去呢 ?? ヾ(^ ^)ゞ

老公大人, 你又什么时候要带我和小少爷到那儿去啊 ??
于是, 我就在我的FB上tag了老公的名字 .. 哈哈 !!
顺便把我想去的意思写在那儿 .. 嘻嘻 !! 聪明吧 ?? (* ̄o ̄*)

原以为他在公司很忙 .. 
怎么知道, 老公竟然看到我tag的影片哟!!

他还留言给我, 要我去寻找更多的资料 .. (^~^)
为何他会那么说呢 ?
原来他真的打算明年到那儿游玩啊 !!
而且老公一路以来最爱的就是 ~ 到漂亮的岛屿游玩 .. 

哇 ~ 难道我的美梦真的快要实现了 ??


是不是很漂亮啊 ??

Ithaa Undersea Restaurant

 Dine 16 feet below sea level at Ithaa, the Conrad Maldives Rangali Island's unique undersea restaurant. Marvel at 180° views of reef and marine life, sip champagne cocktails and sample Maldivian-Western fusion cuisine at this spectacular Maldives venue – the world’s first all-glass, undersea restaurant.



No comments:

Post a Comment